onsdag 11 mars 2009

Dagen slutade bra =))


När Hampus vaknade så va han på bra mycket bättre humör.. Medans han sov ringde Anneli o frågade om jag inte ville följa med henne till dagis o hämta Milan de gjorde vi så Hampus vaknade så åt han sen satte jag han i pulkan gick o mötte Anneli sen traskade vi iväg... Höll på att dö på vägen hem hon har ju dagis så långt bort.. fattar inte att hon orkar jag hade fan dött om jag hade så där långt till dagis=)) när vi kom hem satte jag Hampus i vagnen åkte till stan gick till Nickes jobb sen till banken sen åkte vi hem o åt sen badade Hampus o Nicke sen va de bus för hela slanten.. hela familjen höll i gång=) haha kul va de.. sen talade ja med min älskade mamma =) hon o Emma kommer ju snart sen ska Mamma Emma o Mormor komma i slutet av Juli vilket gjorde mig super glad att mormor ska komma o hälsa på=))

Inga kommentarer: