tisdag 24 mars 2009

Förlossningen

Efter att Amanda hade åkte o jag hade bloggat lite började ja tala med Angelica på MSN de va kul talade i en timme typ=)) sen ringde Malin talade med henne en snabbis hon va tvugen att ta ett annat samtal.. Sen städade jag lite granna o talade med Penny oså kom Julia o Jonas o hälsade på=) trevligt trevligt=)))

När dom va här ringde jag förlossningen för att bäbisen har varit så stilla i en vecka typ barnmorska jag talade med tyckte att jag skulle komma in så dom fick kolla bäbisen. så Jonas körde in mig o Nicke.. dom kollade hur h+n andades när barnmorskan såg kurvan tyckte hon att de va lite för bra för att jag bara skulle vara i vecka 29.... sen kom doktorn o kollade att de fanns vatten o de fanns de gott av=) han kollade kurvan o sa samma sak att de va en väldigt bra kurva för att jag bara skulle vara i vecka 29 så sa han att han skulle komma snart igen efter några min kom han tillbaka o sa att jag skulle få komma tillbaka i morgon o göra ett tillväxt ultra för att se om dom har räknat fel på någon vecka ... Så ja de ska bli intressant o få veta om dom har räknat fel eller om bäbisen bara är välutvecklad=)!

Inga kommentarer: