tisdag 24 mars 2009

Nöjd

Gick mot Amanda vid elva tog med mig Diva mötte Amanda sen gick vi till Lillängen o hämtade vagnen Hur nöjd som hälst är jag=)) den är rymlig smidig att köra ja allt ä skit bra=)!På vägen hem gick vi in på barnens hus o köpte ett myggnät till vagnen sen gick vi halva vägen hem sen tog vi bussen fick så ont i svanken hoppade av vid affären köpte wok grönsaker o en kyckling sen hem hit o gjorde kyckling wok mycket gott va de=) Amanda tyckte också att de va gott så de va tur=)! Hon har precis åkt till jobbet nu sitter jag här o har fortfarande ont i svanken hoppas de ger sig snart så jag kan städa för de behövs=)!

Talade med Eline förut o allt går bra med Hampus hon hade handlat lite av varje åt han o till oss idag.. =) så sööt=))


De är konstigt att vara barnledig man blir som handlingsförlamad typ=) vet inte riktigt vad man ska göra med all tid?! men ja har några saker som SKA göras innan Hampus kommer hem så ska göra de ena idag o de andra i morgon tänkte jag..=) sen på Torsdag kommer mitt hjärta hem=) då ska jag pussa o krama han masssor=)!

Nu har Ida fått komma hem med lilla Evelina de tyckte hon va skönt de förstår jag.. mycket skönare att vara hemma en på BB.. Se om hon kanske lägger ut lite bilder på Evelina sen så man får se =) har ju fått ett kort men alltid kul att se mer=)) Jag längtar till min bäbis ska komma nu dels så har ju Ida fått Evelina nu då blir man ju avundsjuk o vill ha sin egen också=) nu är vagnen här så man blir ju påmind hela tiden .. a har ju gått 29 veckor precis idag så de är ju inte allt för långt kvar=)!

Jaha nehe nu har jag inge mer att skriva tror ja.. men skriver mer sen skulle jag tro=)

Inga kommentarer: