fredag 20 mars 2009

Kväll






FINNS FLER BILDER I MIN BILDDAGBOK=))

Nicke kom hem med Ida o Krille vid halv sex ungefär då satt jag o Hampus o kollade i Nicke nyfiken boken som han fick av Matte o Johanna de är den boken o sen en bok om två grisar som är favoriterna .. Förstår inte att man tycker de är så kul om och om igen när man är liten? Har säkert läst gris boken 20000gånger o Nicke Nyfiken boken 500000gånger men han tycker de är lika kul endå=)! <3 sööt..

Vid sex åkte Ida till Jobbet Krille o Nicke va kvar.. jag sprang till tvättstugan skulle ha tvättat alla sängkläder men orkade inte så tog de vi hade vilket inte var mycket alls. gjorde mat när jag kom upp Pommes kött sallad o bea sås de va hur gott som hälst Hampus åt två stora potioner=) Krille o Nicke åt bra dom med=) Efter att vi hade ätit sprang nicke till tvätt stugan jag la mig på soffan med krille o Hampus o dog en stund=))) vid nio drog Nicke o Krille dom skulle någonstans o dricka några öl jag duschade Hampus sen la jag honom oså diskade jag o sprang till tvättstugan o hämtade de sista..=) Nu sitter jag här o vet inte riktigt va jag ska göra?=)

Eline skulle ha kommit in i morgon förmidda men hon kommer på kvällen istället..=( de va tråkigt.. så ja va ska jag göra på förmiddan i morgon? Hm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att han gillar böckerna, saknarer!! =) pusss&kraaam / JOhanna