lördag 21 mars 2009

Ingen svärmor idag heller


Dagen började tidigt halv sju Hampus har börjat vakna mycket tidigare nu när de börjar bli ljust vilket inte är så kul när man är van att sova längre.. men men de ä bara o byta rytm lite=) När vi gick upp gjorde vi inte så mycket skulle ha mött svärmor på stan vid tio men hon va o festa igår så hon skulle komma nu på kvällen istället men sen ringde hon osa att hon skulle komma i morgon istället.. så ja vi får se om hon kommer då=) haha.. A vid Halv tolv somnade Hampus igen o vid ett vaknade Nicke han luktade bakfylla=) haha.. vid två väckte jag Hampus tyckte att han skulle gå upp så vi fick åka till willys o handla lite va tvugen att ha lite blöjor ialafall men de blev massa annat också de va jag Nicke Foffa o Hampus som åkte..=) Foffa va jätte snäll o körde vagnen när de blev jobbigt för mig=) gull=)) när vi kom hem va jag död men gjorde mat stekte pytt i panna som jag kryddad för mycke så de gick inte att äta=) haha.. Inte alla som misslyckas med pytt i panna=) efter de röjde jag o Hampus vi sprang o knasade oss allmänt=) hade skit kul..=) Nicke kom vid halv sju tror ja han va o fikade med någon gammal vän... Vi satte oss alla tre o dog i soffan en stund.. nu sover Hampus Nicke är hos Foffa o jag funderar på om jag ska göra lite chokladpudding?=)) men vet inte om jag orkar äta?=) haha.. sugen men endå inte?=) a ni kanske fattar?=)

Blir lite nervös att Ida är o ska ha barn nu? hon hade ringt två gånger men hade på ljudlös de hade jag glömt så försökte jag ringa upp nyss men kom inte fram? hm .. Hoppas hon hör av sig snart=) annars får jag väll ett sms att Ida o Johan har blivit två barns föräldrar om några timmar..=)

Själv är jag i vecka 28+4 Framtung de är jag o väntan börjar bli ganska jobbig nu när man har fixat vagnen o mamma har med sig tecke o kudde o de till sängen blir så konstigt att ha allt till två barn men bara ha ett hemma eller ett utanför magen=) vad jag kronglar till de=)! men ja den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge=)

Ne nu ska jag fundera på de dära med puddingen lite=)!

Inga kommentarer: