söndag 22 mars 2009

Sov Morgon






Ja Idag va de Nickes morgon med Hampus jag vaknade vid 8 av att Hampus grejja på så jag sa till Nicke o han upp på en gång klädde på sig men när han hade klätt sig så va de tyst hampus hade somnat om=) så Nicke satt med datan i typ en timme i sin ensamhet innan Hampus vaknade vid nio=) stackarn.. Själv gick jag upp 10.40 de va skönt hade kunnat sova 1000år till känndes de som men de blev ganska tidigt igår så jag hade sovit klart.. =) Gick upp o badade med Hampus sen satt vi mäst till tolv då började jag med Maten kyckling ris o sås=) gött.. Nicke gillar inte de så han gick o tog sig en pizza istället jag o Hampus vi vräkte i oss=) Nu sover Hampus han va död efter maten jag sitter här o Nicke är hos Foffa tror jag iallafall.. Man vet aldrig... Ikväll kommer svärmor=) ja äntligen bara två dagar sen=)) haha.. Blir otålig tycker de är så kul att ha hennes sällskap o nu blev de ju inte så länge efter som att hon o Hampus åker till Kälarne i morgon o kommer hem på Torsdag igen.,Jag ska till Kövra på Måndan där oså ska jag vara där en vecka..=) SÅ ja då får jag ju vara massor med Svärmor=)!

I morgon ska vi till Mio o beställa tv bänken tänkte vi... Oså ska jag se om jag kan klippa mig någonstans i veckan=)) se hur jag ska göra med håret=))

Ne nu ska jag tala med min älskade syster Sandra=))<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är rädd för stora farliga hundar som jag inte träffat förut eller inte vet något om! :) donna är ju en sötnos.. ;D SAKNAR DIG MED!!