måndag 23 mars 2009

Shopping o Barnledig

Ja idag vaknade jag kvart i sju tror jag hon va vet inte riktigt varför men tror att Ida mäst har spökat i mitt huvud hela natten va länge sen jag vaknade så här många gånger på en natt.. Hon ringde mig inatt o hade ont efter vårat samtal förstod jag att snart är Ida två barnsmamma mycket riktigt Kvart i Sex tror ja de va i morse kom de en jätte fin flicka som ska heta Evelina GRATTIS IDA O JOHAN=) GRATTIS Jolene nu är du stora syster=)) Hampus vaknade vid halv nio tror ja eller jag gick in o väckte honom skulle ju ta bussen 09.25 till stan Eline skulle klippa sig kvart i elva men hon ville gå på stan lite innan kollade med Amanda om hon inte ville komma upp på stan o umgås med mig de ville hon så hon va på stan vid tio som vi=) Gick till HM Eline köpte två tröjor o ett par byxor till Hampus Jag köpte En tjock tröja o ett par jeans o vantar åt Hampus=) sen gick vi till kappahl men där hittade vi inget sen gic ELine o klippte sig jag Amanda o hampus gick runt på stan o luffade va in på Lindex där jag köpte två Bhar till mig själv=) men vet inte om jag ska lämna tillbaka den ena a får se.. Vid halv ett va Eline klar då tog hon Hampus åkte hem hit tog väskan sen åkte dom två till Kälarne .. Jag o Amanda gick o åt sen gick vi o tog hål i mitt öra i den dära lilla saken i mitten av örat=) Nööjd=) sen åkte vi till Lillängen Köpte nytt halsband till Diva tre par skor till Hampus pärmar rakapparat till håret sen åkte vi vidare till barnens hus o affärerna där men inget blev handalat Henke hämtade oss där så for vi till rusta där av alla ställen hittade jag entligen en vår jacka till Hampus hade letat hela dagen efter någon bra men inte hittat någon men nu har jag hittat en=)! Efter de åkte vi o hämtade ut ett paket som hade kommmit sen till Max sen hem.. va helt död va hemma 19.00 typ.. så ja de blev en lång dag idag..=)

Nu är de tomt utan min Älskade Hampus men vet att han har de bra o han kommer ju faktist hem på TOrsdag=)! <3¨'

Ne nu ska jag nog lägga ner mitt huvud på kudden se om jag kan somna kanske=))

Inga kommentarer: