söndag 1 mars 2009

Kvällen


Jag o Hampus sov mellan 14-16 typ vilket va hur skönt som hälst.. sen gick vi upp lagade mat gjorde pytt i panna Hampus åt tre potioner han älskar de=) efter de gick vi ut jag Hampus Nicke o Diva.. de va skönt att komma ut o gå lite..=) Hampus tyckte att de va kalt på vägen hem men de förstår jag de va ganska kalt.. Diva hoppade runt i snön hon syndes knappt=) haha.. När vi kom hem tog Nicke med sig Hampus till Foffa o jag gjorde i ordning Hampus gaderob rensade ut lite som va för litet o la in de nya som han fick av Eline jag ändrade även på hyll planen.. dom satt så konstigt..=) Talade med Penny medans jag gjorde de ... =)) Hon va sjuk jätte sjuk stackarn.. hoppas hon blir frisk snart.... ''

Jag o Hampus busade massor när han kom hem (lägger upp en liten video=)) nu har han lagt sig för kvällen.. men som de låter så vill han inte sova? men han får ligga o tala en stund se om han somnar....

Matte o Joahnna hade kommit hem välbehållna de va bra..=)de hade varit mycket trafik så de tog lite längre tid en dom hade tänkt..=)) Matte tyckte inte att de va skönt att komma hem han ville tillbaka..=) Jag vill att dom ska komma tillbaka.. Saknar dom redan blev tomt här utan dom..


I morgon blir de nog familje centrum en stund iallafall.. sen får jag se vad vi ska göra... ska nog åka till badet på Onsdag tänkte jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

söt =)