onsdag 4 mars 2009

Less

Har så ont i svanken o från höften ner till knät... Håller på att bli galen får inte sova.. för att de gör så ont kan inte bära Hampus idag för att de gör så ont.. ringer min barnmorska som inte va där telefonisten sa då att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen funderade på vad dom skulle hjälpa mig med men ja ringde iallafall dom hänvisade mig tillbaka till vårdcentralen tanten där säger att hon ska säga till min barnmorska att jag har ringt a sen två timmar senare ringer tanten upp o säger att min barnmorska inte är där .. jaha sa jag va gör jag nu då? du får åter komma i morgon säger hon.. MEN FÖR I HELVETE jag har ont kan inte ta hand om Hampus o allmänt frustrerad är de så här de ska vara? i Myrviken där fick man fan hjälp på en gång.. va inte folk där så fick man alltid träffa någon iallafall.. så ja hur fan löser man de? Nicke kan inte gå från jobbet ELine har Alex hemma så henne kan jag inte be komma hit... oo blir så ledsen stackars Hampus ... Hoppas Nicke kan vara hemma torsdag freda.. annars vet jag inte vad jag ska göra..

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Jag saknar er jättemycket! jag tänker på er varje dag. det var jobbigt att åka hem. Vi har bestämt att jag ska söka som andra alternativ till östersunds universitet, min utbildning finns där! så om jag inte kommer in i örebro så blir det där! Massa kraaamar!!!!!!! / johanna