torsdag 26 mars 2009

MIN PRINS ÄR HEMMA<3

Kläderna bakifrån=)

Hampus i sina nya kläder =)


Vid ett kom min älskade prins hem=)<3 Blev så glad när han kom=) han hade nyss vaknat o såg allmänt lost ut=) men efter en liten stund så va han glad o log=) Nickes Morfar körde in Hampus o Eline o när han gick blev Hampus helt förstörd han ville inte att han skulle åka.. sötnos.. Men efter en stund va han glad igen.. Sen satt vi o lekte o prövade skorna o stävlarna o käderna jag köpt åt han o prövade också kläderna Eline hade köpt åt honom=) allt va så fint skorna satt bra stövlarna också kläderna va lite långa men de växer han snart i=) vid halv fem kom Pekka hit o hämtade Eline Hampus blev ledsen då med när dom åkte men de gick över snabbt Nicke kom hem precis innan eline o Pekka åkte Hampus blev glad att se sin pappa=)) Efter att vi sagt hej då till ELine o Pekka satte vi oss o käka=) De va så skönt att ha alla tre runt bordet=)) Sen duschade Hampus o Nicke sen busade vi för fulla muggar=)) hade så roligt=)) vid sju började Hampus säga NANA NANA NANA=välling oså klia han sig i ögonen... så ja de var bara att tvätta borsta tänder o sätta på en ny blöja o ge han välling o lägga han... sen dess har han sovit..


Har inte gjort så mycke sen dess talade med Ida o allt funkar bra där med lilla bäbisen.. =) Vill också ha min bäbis=)) På tal om min bäbis den vaknade verkligen till Liv när Hampus hade kommit hem himlar vad de sparkade o slogs=) de va så skönt att känna h+n så starkt igen..=))


Ska berätta att jag kommer till Örebro den 23April o Åker hem den 3Maj..=) ska till Ida o Johan 27-29April också.. försöka hinna med alla när man är ner i landeT=) Satt o funderade förut att de är lika bra att försöka åka då för sen den 12Maj börjar Hampus dagis sen ska bäbis komma .. så efter denna resa till Örebro kommer de dröjja länge innan jag kommer ... Ska åka upp på stan i morgon o köpa biljetter så jag vet att de finns o att allt är grönt.. Ringde mamma förut o kollade att de va lugnt att Jag o Hampus bodde där de va inga problem=))

Inga kommentarer: