fredag 27 mars 2009

SKIT PISS DAG

Igår försökte jag få tag i min barnmorska men fick aldrig tag i henne oså ringde jag i morse men fick inte tag i henne då heller så jag tänkte att jag går dit innan vi går till familje centralen så jag o Hampus gick dit gick o knackade på dörren hennes men inge va där då kom de en annan barnmorska som frågade vad jag ville? sa då att jag ville ha tag i min barnmorska för att jag ville boka om min tid o att jag ville ha mitt modersintyg. då säger hon att hon är ledig men att hon kan fixa de tack sa jag o följde med henne hon bokade om tiden oså skulle hon skriva ut intyget oså funkade inte skrivaren då helt plötsligt slänger hon ur sig till mig att man kan minsan inte komma ner hur man vill för dom sitter ju inte o rullar tummarna. var på jag säger nehe men hur fan ska man göra då om man inte får tag i sin barnmorska? skit i att komma på besöket eller? barnmorska säger då att hur som hälst kan du inte bara komma hit utan en tid. Då sa jag att jag bad dig inte ens om hjälp du frågade sen erbjöd du dig att hjälpa barnmorskan ja men jag har massa annat att göra då blev jag så förbannad att jag bad henne fara åt helvete så gick jag.. Blev så arg så jag kokade.. Va fan skulle jag göra om jag inte får tag i barnmorskan ska jag bara skit i allt? Ska fan göra de om de blir så här fler gånger ska jag säga de men man får ju inte gå hit om man inte har en tid o ni svarar ju inte så de är inte mitt problem.. Blir så aRg.. va de någonsin så att man inte fick tag på barnmorskan i Myrviken så va de bara att komma ner o fråga de man ville veta eller så inte fan fick man en utskällning för de.. OOOO IDIOTER... Kan säga nu att Torvalla har bara en normal barnmorska dom andra två kan ju byta yrke...

De här va starten på min dag gick till Familje centralen efter jag hade varit hos barnmorskan kände mig på så dåligt humör o ville inte alls vara social för fem öre så jag höll mig för mig själv Hampus han lekte med alla barnen i gympa salen jag satt där o sura..vid tio ringde Nicke lyckades så klart bli osams med honom också=( kände bara att vad händer här näst? vid elva gick vi där ifrån åkte till stan köpte tågbiljetter till o från Örebro sen hem straxt efter att vi hade kommit hem kom Matte Gunnar o Rune på besök=) de va faktist kul att se dom..=)) de blev bara en snabbis men jag fick träffa dom iallafall=) när dom hade åkt va jag allämnt sur o trött o så hade jag ont i svanken så Hampus han fick roa sig själv ett tag.. gjorde mat va klart me den till halv fem lagom till Nicke kom hem.. sen busade Nicke o Hampus runt här som två andra dårar=)) sen satt dom o läste Nicke Nyfiken boken 10gånger tror ja.. Sen upptäckte Hampus att han har en skugga=)) haha såg så roligt ut=)) haha han peka o peka o tyckte att de va jätte roligt att den förföljde honom=) a vid halv 8 gick han o la sig Nicke skulle någonstans ingen anning om vart.. Men ja får väl träffa honom i morgon igen skulle jag tro...


Ja funderar på om jag ska gå o lägga mig o dööö känner mig trött ensam o ja allmänt nere...

Inga kommentarer: