lördag 28 mars 2009

Tidig kväll

Gick o la mig tidigt igår sista gången ja kollade på klockan va hon halv nio så somnade nog där för Penny hade ringt tio i nio de hörde inte jag.. Gick o la mig halv 8 typ hade så ont i övre delen av ryggen så jag stod inte ut de va bättre i morse men nu är de ont igen så tur att de är helg o att Nicke är hemma så han kan ta Hampus han är hos Foffa med Hampus nu... Vi har inte gjort så mycke idag Varit ute o gått lite så Hampus fick komma ut lite idag iallafall.. Tror att han börjar bli förkyld igen han har ätit väldigt dåligt idag de brukar vara först tecknet på att han ska bli sjuk de är ju mindre bra nu när jag har så ont i ryggen.. Barnmorskan hon är väl inte ens någon ide att ringa på månda om ryggen då får ja väl inge svar eller så får jag veta vad jag heter för att jag hör av mig.. Känns tråkigt att känna så jag vill känna att jag kan ringa när de är något men känner verkligen inte att jag kan eller vill prata med dom dära människorna..


A ne orkar inte skriva mer nu..

Inga kommentarer: