lördag 28 mars 2009

Ja är Glad

Juni 2008 gud så liten Hampus va...=))


Förutom att jag har haft väldigt ont i ryggen o haft ett barn som har haft en egen vilja idag så är jag glad för att Malin ringde osa att hon kommer hit på Onsdag=)) WIIIIII=)) Blev så glad =) Klart de kan ju bli ändrat men jag hoppas inte de....

Ja som sagt har haft en son som har gjort precis som han själv har tyckt idag vilket inte va så uppskattat av mig.. känns som jag mäst har sprungit o jagat han o sagt nej inge roligt att ha sånna dagar känner sig ganska hemsk när man säger nej 1000gånger o bra 500 vill att de ska vara tvärt om men men barn är barn vissa dagar är dom som dom är??! BAra att ta nya tag i morgon.. På tal om i morgon va ska man hitta på då?! Funderar nästan på om jag ska ta Hampus o åka o bada om inte ryggen spökar .. a får se vad vi känner för i morgon..=)!

Håller på o tjatar på Ida att hon ska lägga ut iallafall en bild på Evelina är ju så Nyfiken fick en bild på telen men man ser ju inte så bra.... Så jag vill se en på datan...=) se om jag lyckas få henne att lägga ut en snart=)

Inga kommentarer: