söndag 29 mars 2009

Söndag

Idag va de ju min sovmorgon Nicke gick upp med Hampus men Nicke va stygg o kom o väckte mig halv tio MoRRrrr.. Men men upp kom ja så satte vi oss o käkade lite frukost sen vid tolv gick ja till Anneli som numera bor två min ifrån mig..=)) Skönt att de ä så nära =) Hon har flyttat till en likadan lägenhet som vi har =) Tapeterna va hemska så de är tur att hon ska få omtapetserat överallt.. Hennes lilla badrum va bra mycket finare en vårat vill också ha så..=) Va bara där en timme Hampus va trött så gick hem för att lägga honom när jag kommer hem ligger Nicke o sover i soffan=) så ja la Hampus som somnade på 5S sen gjorde ja mat satt o åt för mig själv efter som att mina pojkar bara sov=)) De va ganska skönt de också att bara sitta själv i lugn o ro =) Hampus vaknade vid halv fyra o Nicke vid fyra Hampus åt men inte Nicke han va inge sugen.. Ja diskade lite medans Hampus åt Nicke höll han sällskap Vill inte att han ska sitta själv o äta.... Sen plockade vi undan lite av varje här hemma.. Ska ta o städa gaderoben om ett tag Nicke kommer snart han skulle följa med FOffa o S till affären bara ..

I morgon åker ja o Hampus till Kövra de ska bli skönt att komma ut på landet..=)) träffa svärmor är aldrig fel heller=)) Hampus älskar att vara i kövra jaga katter mysa med farmor beundra Håkan när han håller på med fotbollen tigga chips av Niklas Leka med sarro=)) ja han har mycket att göra där=)) Kommer hem på Onsdag igen efter som att Malin förmodligen kommer då=)


Bäbisen i magen har hållt igång för fullt idag vilket är underbart blir super glad fast de gör ganska ont i mellan åt men heldre de en att vara orolig att h+n inte lever... Då gör de inget att de gör ont i mellan åt... inte långt kvar nu jag längtar lite oro finns de i huvudet hur man ska få allt att funka med Hampus vill att han ska känna sig lika älskad som nu .. Men jag tror att man kommer in i de dära ganska fort så att man tillgodoser båda barnens behov o.s.v. Om inte annat märker man nog ganska snabbt på Hampus om man gör fel eller rätt=))


Ne nu kom Nicke så ska väl få lite saker gjorda kanske=)

Inga kommentarer: