torsdag 2 april 2009

Kövra/Malin

I Måndags åkte jag o Hampus till Kövra Resan dit gick bra Eline mötte upp oss i Myrviken så åkte vi till Kövra han inte mer en komma dit så kom Emilia o Erik o hämtade mig o Hampus så åkte vi till Carro.. Hon hade bara Kelly hemma vi fikade o åt o så fikade vi igen=)) De va jätte trevligt o massa talande blev de.. Saknar att bara kunna ta en fika med dom när som hälst.. Va hemma vid halv sex igen tror ja hon va umgicks med Eline tills de va dax att sova ... På Tisdagen gjorde vi inte så mycket va ute en sväng jag Hampus Eline Sarro o Saga=)) De är som lite roligare nu när Hampus går både bra o med glädje fast han har mycket kläder o stövlar=) Igår vaknade Hampus sex jag va ganska pigg men tyckte de va tidigt endå men men gick upp gjorde välling o låg o mös en stund.. SÅg att Håkans bil stog kvar på gården men vågade inte väcka han visste ju inte om han va ledig eller om han hade försovit sig men vi fem över sju kom Niklas upp så jag frågade honom om HÅkan va ledig han ba oj har han inte åkte en? Så jag sprang upp o in på Håkans rum o sa att han hade försovit sig han ba vad är klockan tio över sju sa jag då blev de en väldans fart på han=)) tog bara fem s tror ja så va han iväg=)) haha... Vid nio gick jag o Hampus o la oss igen sov till kvart i elva men de känndes som att vi bara hade sovit i tio min är i en sån trött period igen tror ja... sen va Eline mäst med Hampus vid halv ett åkte vi till Myrviken för att ta bussen till stan träffade Mikaela hon gick av bussen som jag o Hampus skulle på hon hade fått en jätte mage tror hennes va större en min iallafall=)) vi är ju beräknade samma dag=))

Kom hem vid tre diskade åt dammsög sen kom Nicke men han hade massa att göra så såg inte han så läng sen kom MAlin=)))!!! Så kul att se henne trodde jag skulle börjar gråta när jag såg henne=)) Hundarna blev hur glada som hälst=)) Vi käkade lite sen gick ja o Malin ut med hundarna Hampus gick o la sig.. Robin va här o hjälpte Nicke med datan så nu vet dom va som är fel med den de ä ju bra=)! Efter promenaden satt vi bara o surra massa jag o Malin halv tolv gick vi o la oss=)!

I morse försov sig Nicke lite men de gjorde inget han skulle endå vara här i torvalla o jobba så han blev inte sen iallafall.. ja va helt död tyckte att Hampus kunde sovit ett tag till men de tyckte inte han men nu sover han Malin duschar vi ska åka o ta Max om ett tag med Nicke=)! får se vad vi ska hitta på sen=)!

Inga kommentarer: