fredag 3 april 2009

...........

För en timme sen åkte Malin hem mot Örebro igen.. Tråkigt kul att ha sällskap spec när de är någon man inte träffar allt för ofta... Igår så va vi på stan en sväng Hampus han skulle gå själv hela tiden han blir ju bara tuffare o tuffare springer precis vart han vill typ=) Hahaha men men.. när vi kom hem häämtade vi hundarna oså satte vi på Hampus gummistövlar de va så blött ute så gick vi till planen o lekte me hundarna hampus hade himla roligt han ramlade rakt ner i en vatten pöl o vad gör ungen jo han ligger på mage o plaskar o tyckte att de va skit kul=) haha tur att han hade regnstället på sig tur att jag hade extra vantar med mig för dom han hade blev dygnsura=)) efter 40min gick vi hem igen då va hampus helt död så han fick sova en stund nicke kom vid fem jag o Malin bestämde oss för att gå på bio så vi åkte o titta på män som hatar kvinnor DEN VA SKIT BRA DEN =)) den va två o halv timme lång=) Näär vi kom hem gjorde vi varma mackor o ja la Hampus Nicke drog till Jonas vid halv tolv gick ja o Malin o la oss...

Idag vet e tusan vad jag ska göra någon me någon ide?!=)

Inga kommentarer: