torsdag 19 mars 2009

Nya tag

Hampus har varit ja allmänt sur o ledsen nu ett tag men tror att han har ont i sitt ben? Hur som hälst igår blev han vansinnig o bara grät o grät Så jag ska vara ärlig o säga att jag stängde av telen för jag hade inte tid o svara endå när han hade somnat så va ja så död att jag inte orkade tala.. Men nu är den på iallafall... Vet att jag skulle ringa två igår o att en skulle ringt mig men ja ni förstår .. Inez kom hit igår o hälsade på blev så Paff trodde de va Foffa elle någon oså kom ja ut i vardagsrummet så va de Inez=)) satt o talade ett tag sen gick hon...

Beställde soffan vi har hittat igår.. oså betalade jag vagnen..=)) oså köpte jag nya skor vilket är behövligt har inga till våren den verkar ju vara på väg nu..=) de blev rosa DC skor=)) ville ha sånna först men så känndes de som att alla har sånna men hittade inga andra så de fick bli dom=))

Va på sånt där samtal om förlossningen igår de gick så där jag ändrade mig inte vill fortfarande ha snitt men hon ville att ja skulle komma tillbaka den 17 april då utan barn för Hampus va galen han bara sura sura sura så de gick inte så bra att samtala.. hon barnmorskan blev bara stressad mendans jag va lugn.. men ja båda måste ju vara lugna... Hon frågade mig om jag hade gått tid för något ultraljud ja sa jag de har jag redan varit på men då sa hon ja men har du fått tid för ett till?? ne sa jag varför ska jag ha de? då sa hon att jag knappt hade något vatten kvar när Hampus skulle ut.. så hon tyckte att de va konstigt för de måste dom kolla så de inte blir likadant denna gång...´så jag ska springa ner till min barnmorska sen o säga till henne om de fråga varför hon inte har bokat de åt mig... Tycker sånt hära bara ska flyta på? men aja ...

Idag ska jag hälsa på Inez lite sen ska jag ta med Hampus till Gläntan en stund sen ska vi till stan o möta Nicke...sen får vi se vad som sker?
Hampus är inge ledsen eller sur en iallafall.. Hoppas de håller i sig... orkar inte med en fjärde dag med skrik sura miner o tårar... I morgon ska vi åka o bada=)) de ser jag fram imot Hampus älskar Vatten..=)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh på Gläntan gick jag på fritids och dagis när det var stängt på mitt ordinarie *Nostalgisk* Jag hade även några födelsedags kalas där.. hmm mtror att jag måste följa dej dit nån dag :)