söndag 5 april 2009

Badet


Nicke följde med endå=)) när jag höll på o klä på Hampus så hör jag från sovrummet att Nicke säger att han ska med endå=)) Blev jätte glad=)) va på badet i 2½ timme sen va hampus inge rolig att ha där längre han va jätte trött... så ja vid två va vi ute från badet o Hampus somnade på två röda=)) sötnosen.. Fick bara några bilder ingen bra för de va så varmt där inne så de blev imma på kamran=))

När vi kom hem gjorde vi inte mycke sega i soffan vid kvart i fyra gjorde ja mat när den va klar väckte jag Hampus så åt vi o hampus han åt o åt o åt=)) haha.. hungrig=))

Sen va vi en sväng på affären jag Hampus Nicke o Foffa.. köpte lite godis o påskägg =)

Igår så va de fullt hus här mäst hela kvällen.. va massa folk som kom förbi =) de är alltid trevligt=))

I morgon ska jag till barnmorskan vilket jag inte vill gillar inte henne men pinar mig iallafall så att jag vet att bäbisen mår bra.. Nicke är ledig i morgon=) Skönt att ha han hemma=))

På Tisdag är de Unga Mammor =) har ju inte varit där på två veckor..

På Onsdag kommer Mamma o Emmma=))!!

1 kommentar:

Macknow sa...

meen! Jag var ju också där igår och jag tyckte att jag såg Nicke.. Typiskt att jag inte träffade er då!!

Varför var ni inte i andra barn poolen då, där finns det ju mer att titta på och så är det inte lika hett där:)