tisdag 7 april 2009

Mamma o Emma=)









I morgon kommer mamma o Emma längtar som bara den=))


Idag har jag o hampus varit på unga mammor=) de va trevligt åt påskbord de va smarigt=) Hampus provade sill för första gången o ja de va inget han gillade... förstod nästan de men tänkte att han skulle få prova iallafall=) efter maten gick jag ut o la han i vagnen sen sov han tills de stängde o ett tag hemma också=) trött han=) när han vaknade gjorde vi mat sen kom Nicke hem efter de gick vi ut me lite kartonger sen gick jag o Hampus till affären o de va massa barn på gården som han tyckte va jätte roliga att titta på så ja de tog sin tid att komma till affären=) men jag har ju inte brottom så de gjorde inget=)


Igår kom svärmor o RObin hit Nicke hade köpt nya delar till sin data så han o robin fixade ihop den så nu funkar den=)) Äntligen..=)) Dum som jag va igår så somnade jag o hampus vid halv tre o Nicke somna vid halv fyra sen sov vi till halv sex så Hampus va vaken till typ halv elva igår kväll.. men ja fick ingen sov morgon för de halv 8 vakna han i morse..=) men säkert därför han sov så länge på dan idag...


Idag fyller Johan 25=) Grattis Grattis.. Har ringt men inge svar så får se om dom svarar lite senare kanske=)


Ska se om jag kan skicka lite bilder till Åsa sen om hon kommer in på msn så kanske hon får lite tid över att fixa min blogg någon regnig tråkig dag?=))! Hoppas=)!


Amanda o Henke va här en snabbis förut =)) Nicke han har sovit sen halv sju kanske han mådde inge bra? stackarn.. typiskt om han ska bli sjuk nu när mamma o Emma kommer.. A hoppas de bara är någe tillfälligt...,..

1 kommentar:

angelica sa...

Hade tappat bort din bloggadress o du länkar ju aldrig till din blogg när du kommenterar, så jag fick googla lite o till slut hittade jag dig igen.. hihih
jo cornelia är heeelt galen, hon ska verkligen klättra på allt, med blåmärken o skrubbsår som resultat. ALLTID!
Förresten när kommer bebisen?

KRAM