fredag 10 april 2009

Mamma o Emma=))

I Onsdags kom mamma o Emma mötte dom vid sationen trodde inte jag skulle hinna i tid för att bussen gick ju så klart sönder på G till stan.. men han va där två min innan dom kom=))) Sen åkte vi hem gjorde inte så mycke talade o talade Torsdag åkte vi upp på stan så att vi va där till tio va på stan till tre tror ja sen åkte vi till barnens hus mamma köpte en potta till Hampus=) jag frågade om dom lagade vagnar de gjorde dom så nu är min broms fixad 200kr kostade de som hittat=) köpte en boll åt hampus också sen gick vi in på IXO mamma Emma hittade lite av varje där=)) sen åkte vi hem hade skit ont i min fötter när vi kom hem.. men men... sen gjorde vi mat sen dog vi typ=)) igår så va vi ute o gick i två timmar ja mamma o Hampus Emma va bara med en timme typ sen gick hon hem...vi va o tittade på Hampus dagis.. de va jätte fint låg precis i skogs kanten de va rött med vita knutar=)) De enda som va kvar o bygga va lekplatsen o lite av staketet på baksidan... Fräscht med helt nytt dagis.. hoppas peronal o att lokalerna inne är bra också=)) Idag ska vi upp på stan HAmpus ska vara hemma med Nicke blir lite lugnare så behöver inte känna mig stressad att han ska bli arg ... HAn gillar ju inte att vara still...

I morgon åker Mamma o Emma hem=(( tråkigt vill inte.. Men men ska ju till dom den 23 så de är ju inge länge innan vi ses igen..=)!!

Ne nu ska jag vara lite social... =)!

Inga kommentarer: