onsdag 22 april 2009

BOrRrrrRing

Usch o fy vilken tråkig dag... Vaknade hade inge lust men nånting satt o läste för Hampus ett tag.. sen ville inte ens han vara med mig=)) haha han va på sitt rum o pilla på i evigheter kändes de som ... Jag satt i soffan o tråkade.. gjorde typ de fram till halv tolv då tog jag mig o kragen o klädde på Hampus o tog med Diva ut.. va ute en halv timme sen gick vi in straxt efter de gick vi till affären tänkte göra en lite finar middag idag efter som att vi åker i morgon... =) Hoppas de blir uppskattat av min älskade sambo... känner mig ny kär=) är de våren som gör de? tycker de känns sorgligt nästan så jag vill gråta att jag ska vara utan honom i tio dagar...


Just de skrev fel igår de är 13månader mellan carros barn inte 11 som jag skrev=) vet inte hur jag tänkte riktigt=))


idag ska jag tvätta mellan 15.00-22.00 har lånat Foffas plupp så jag kunde dubbelboka tänkte jag skulle tvätta alla kuddar o sånt.. Ne nu ska jag skura golven så de blir gjort iallafall=)!

Inga kommentarer: