tisdag 21 april 2009

Unga mammor

Idag har jag o Hampus varit på Unga Mammor de va kul många människor där idag=)) Maten vi fick va inte de godaste jag hade ätit men de verkade bara vara jag som tyckte de... Hampus somnade vid halv ett vaknade vi två så då gick vi hem.. gick till affären först o köpt potatis o margaring.. När vi kom hem va jag helt slut o Hampus va mys sugen så vi la oss tillsammans i soffan o bara mös=)) ÄLSKAR MIN SON SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET... hur less jag en kan vara på han i mellan åt är de han som äger mitt hjärta...
Började med maten vid fyra vilket va lite sent skulle göra potatismos men ja va nästan klar tills Nicke kom vid kvart i fem.. de va bra potatis som blev mjuk snabbt=)) eller så va de jag som var smart o skar potatisen i mindre bitaR=) vi käkade sen gick vi till affären nu sover Hampus Nicke är hos Foffa o jag bara sitter här o njuter av tillvaron...

Om 7 veckor högst är jag två barns mamma försöker förstå men gör inte de kan inte förstå att de är så kort tid kvar.. Mysko känns de .. men på ett bra vis.. klart de blit tufft men två små hemma men samtidigt så tycker jag att jag o Nicke har så bra samarbete så vi kommer nog fixa de på bästa sätt.. han ska ju vara hemma den fösta månaden så då hinner ju jag komma in i de hela också o snittet hinner bli bra också på den tiden.. De blir en utmaning visst tror jag att vi säkert kommer bli osams om de ena o andra men med tiden kommer man på vad som funkar bäst för hela familjen... Har ju Carro jag kan ringa o fråga hur dom gjorde=) dom har ju bara 11månader mellan sina..=)


På Torsdag bär de av till Örebro=)) på torsdagen hinner jag inte göra så mycket men på fredan ska ja förmodligen äta midda med Mormor på förmiddan sen tänkte jag åka till Matte o Johanna på eftermiddan eller ja ska se först när de passar att vi kommer =)) men hoppas jag kan vara där hyfsad tid så man hinner umgås=)) på Lördagen ska jag vara med Penny på SÖndag ska jag Mamma Emma o Hampus till G-vik=)) På måndagen åker jag till Ida o Johan kommer tillbaka till Örebro på Onsdagen Torsdag vet jag inte vad jag ska göra kanske åka till Gunnar? Freda ska jag till Pappa Lördag får man se vad som händer Söndagen ska vi åka hem igen...ganska så fullbokat schema.. Men bara jag hinner träffa alla en stund så är jag nöjd sen..=)!


Jaha nehe undrar om jag ska göra något vettigt kanske?=)

1 kommentar:

Macknow sa...

Om det var mej du menade så är det 13 månader emellan och det är bara atat ringa!!