måndag 20 april 2009

Hej hopp

Nicke o ANders=)
MOR O DOTTER
BRUDPARET HAR SAGT JA TILL VARANDRA
ERIK O HAMPUS I KYRKAN
I KYRKAN
KLAR FÖR BRÖLLOP=)
Nu har de inte blivit att jag har skrivit n¨ågot på ett bra tag... Har varit i Kövra hela helgen=) Sköönt.. Va på bröllop i Lördags =)) Carro o Mogge sa JA till varandra=)) dom va så fina båda två=)) kom en tår där i kyrkan... efter själva bröllopet va de mat o fest i Vigge så åkte dit med Emilia o Anders=)) så snällt att vi fick åka med dom=)) de va jätte god mat hade kunnat äta hur mycket som hälst men så mycket får man ju inte i sig så ja proppade mig så mätt de gick iallafall=) Efter nån timme va de tårta som va helt underbar den med=)! sen kom Eline o Pekka o hämtade Hampus ... Nicke o Anders dom satt o drack massa jag o Emilia surrade på om allt o inget=)) Nicke deckade vid 9=)) haha.. vid 22.00 åkte vi hem Emilia körde oss=)) TACK TACK VÄNNEN=)))!!

Söndag vaknade ja o Nicke vid tio o Hampus vid tio över tio Eline tog han på morgonen han hade vaknade halv sju sen somnade han om straxt innan hon skulle åka till jobbet vilket va skönt så vi fick sova ut=)) åkte upp till Vikners o käkade frukost ringde Eline när jag vaknade o frågade om de fanns någon frukost =)) de gjorde de.. när vi kom dit satt brudparet där=)) dom såg faktist helt Ok ut för att vara dagen efter bröllopet=)) När vi kom hem var vi ute på gården i tre timmar satt o sola o hade de bra.. Hampus va skit nöjd=)) han älskar att vara ute o skulle noig hälst vara de dag som natt tror ja=) Frågade carro igår om hon hade någon bilstol att sälja o jadå de hade hon=) så nu har jag en bra stol till Hampus har inte betalat en Carro är lite seg med en summa o ett konto nummer=))! haha...

Idag vaknade jag tio i nio o hampus vid nio vilket va bra klockan 10 skulle vi vara på BVC HAmpus vägde 13500 o va 80lång=)) oså fick ha spruta o de va inte uppskattat.. men men de gick över fort... efter de gick vi till affären köpte bananer talade med Penny sen va de dax att gå till barnmorskan skulle vara där 11 allt såg bra ut skönt de=)) Den 7Maj får jag ett datum på när bäbisen ska ut de blir snitt denna gång också vilket känns bra ... de va som barnmorskan jag talade med sa att man ska känna glädje inför att ens barn ska komma inte oro... Hon va verkligen suverän att tala med hade veljat ha henne som VAnlig barnmorska=)!

På Torsdag kommer jag till Örebro=)! inte långt kvar..

Inga kommentarer: