torsdag 14 maj 2009

Fjärde dagen

Idag va fjärde dagen på inskolningen för Hampus när vi kom i morse frågade personalen om jag kände att jag kunde lämna han själv där en stund ja sa jag känner mig trygg med personalen o hampus är så duktig o trivs bra där så vid halv tio gick jag o han blev ledsen när jag gick men de hade gått över på två röda va tillbaka till tio gick in o sa hej till han han sa hej men sen fortsatte han med de han höll på med vilket va bra=)) i morgon ska ja lämna han en timme så får vi se hur de blir nästa vecka får nog vara med på måndag men sen får han nog gå själv skulle jag tro.. konstigt kommer de bli att inte ha han nära hela tiden.. men han tycker de är kul så de gör att de känns helt okey..=)


ont har ja idag med men men de ä la bara att härda ut... de är ju inte så långt kvar ... ne nu ska jag framkalla lite kort... skriver kanske senare

Inga kommentarer: