fredag 15 maj 2009

Älskade SAmbo


Idag började morgonen halv 8 gick upp o skulle hämta Hampus o ser att min älskade Sambo ligger i soffan så väcker han o berätta för han att bussen går nu var på han säger FAN ringer till jobbet o säger att han har försovit sig.. hämtade Hampus han hade kissat igenom blöjan så fick bada han o dra ut alla säng kläder som tur va skulle ja tvätta idag... nicke åkte vid 8 jag o hampus gick till dagis vid halv nio va framme vid fem i nio han går nästan hela vägen själv.. så duktig=)) han sa hej till fröknarna när vi kom sen va han i full gång att leka.. halv tio gick jag sa hej då han blev ledsen inte som igår men ledsen men de gick över när jag stängde dörren gick tillbaka till halv elva.. allt hade gått jätte bra.. fikade lite innan vi gick hem .. när vi kom hem somnade hampus på en gång som vanligt.. på måndag ska jag lämna han själv från kvart över nio till kvart i elva.. o tisdag ja då får han vara där själv från nio till ett.. min lilla älskade hampus=) han är de underbaraste jag har=) snart har jag två underbara barn som kommer förgylla mitt liv=)!

Emilia frågade igår om jag o Hampus ville följa med o bada idag.. ja ville verkligen följa med men benet va inge bra idag heller så de blev inget med de..=(( men de går fler tåg... men tycker att de ä kul att vara med Emilia o efter som att vi inte ses så ofta så hade de varit kul att ses idag...

må berömma min älskade sambo som står ut med mig nu när jag har ont hela tiden o han får ut för de skäller o blir sur för allt.. men han slår bara döv örat till säger han.. men jag får dåligt samvete ber om ursäkt men han tycker att de är helt normalt att jag är som jag är inge kul att ha ont säger han.. de är ju sant men ja får dåligt samvete inte hans fel att jag har ont eller jo lite ;) han är så snäll han putsade fönstrena förra helgen han dammsuger o plockar upp allt från golvet när han kommer från jobbet oså säger han att han tycker att de räcker med att jag så ont som jag har att jag inte ska böjja mig för mycket oså vidare.. o att han kan göra de som mår bra i kroppen... Älskar han<3 glömmer bort han i mellan åt glömmer bort allt han gör o hur mycket han betyder för mig... Älskar honom verkligen <3

Inga kommentarer: