måndag 18 maj 2009

Helgen


I lördags va vi på kalas hos nenya hon fyllde två=) stor tjejen.. de va jätte trevligt hur god tårta som hälst=)) Hampus tyckte de va kul att leka med alla barnen oså skulle han hjälpa nenya att öppna paket=) haha söt=) Gick hem vid fem.. gjorde inte så mycke mer den dagen tror ja=))

Igår va de sovmorgon för min del sov till halv tolv=) de va behövligt har varit så jävla trött nu ett bra tag.. när jag gick upp sov Hampus Nicke satt vid datan amanda sms o frågade om vi skulle hitta på någe så jag klädde på mig tog Diva o gick till henne va där ett tag sen följde Amanda med hit oså betällde vi Pizza eller ja o Amnada åt kebab o Hampus o Nicke åt Pizza sen kom Julia Jonas o Svea så gick vi ut o satte oss hade de gött i fin vädret efter ett tag kom Henke också vid sex åkte Amanda o Henke vi gick in vid sju tror ja.. Hampus va trött så gjorde han i ordning för sängen.. Jonas Svea o Julia gick vi 8 jag plockade undan lite diskade o sånt... Vid tio gick ja o la mig va trötter=))

Idag vaknade Hampus kvart i 8 gick o hämtade honom la honom brevid mig i sängen tänkte att vi skulle ligga o dra oss en stund men Hampus han somnade om=)så sööt så fin underbar=) vid tio över 8 gick ja upp klädde på mig gjorde välling till Hampus gick in till han o väckte han gav han välling bytta blöja o klädde på han sen gick vi o klädde på oss ytterkläderna o gick till dagis.. jag va bara där en liten stund typ tio min sen gick ja hem igen.. Han blev lite ledsen men de gick nog över lika fort tror ja..=) I morgon kommer han nog få vara där själv från 9 till 13.00 tror ja.. De lät så iallafall.. FÅr se vad som säger när jag ska hämta han ska hämta han elva... Se vad vi ska göra efter de kanske drar mig till Julia Svea o Jonas en sväng..=)

1 kommentar:

Emma å milo sa...

nej men vilken søtnos dær i mitten :D