måndag 11 maj 2009

Första inskolningsdagen




ja idag va första dagen på inskolningen för Hampus.. de gick hur bra som hälst.. han höll sig nära mig den första kvarten sen va han över allt=)) han lekte med barnen han ville att ena fröken skulle läsa för honom han skötte sig fin fint..=)) så de där kommer nog inte bli några problem alls... Han va jätte trött på slutet så när vi kom hem fick han äta mat vilket han inte riktigt hade ork för men jag fick i han en tugga sen åt han resten själv sen fick han gå o lägga sig o somnade på två S...=) älskade barn..=))


Igår va nickes mormor o morfar här en stund de va jätte kul att se dom=)) Dom blir så glada när dom träffar Hampus o Hampus blir lika glad han=))

Efter att dom hade åkt sov Hampus en stund oså kom Julia Jonas o Svea va ute en stund men de blåste ganska mycke så va bara ute en timme gick in o åt Svea o Hampus lekte sen kom Eline o Pekka o hämtade våran gamla soffa så nu är vi av med den också=)) Vid nio hade alla åkt hem Hampus sov.. Nicke fixade en dator åt en kompis .. jag gick o la mig vid elva då va inte dom klara en så vet inte alls när Nicke kom till sängs men de va nog inte allt för tidigt jag fick nämligen väcka han i morse...

Får se vad vi ska göra nu på middan elle ska väl börja med att se när han har tänkt att vakna han har snart sovit en timme.. kanske går till gläntan en stund eller går o hälsar på någon bara?! eller så kanske vi bara är hemma=)! a får se =)!!

1 kommentar:

Linda sa...

Heej Hur går det med magen? :) Kram kram