söndag 10 maj 2009

EN MÅNAD=)

Ja idag är de precis en månad kvar tills jag garanterat är två barns mamma=)) De kommer gå så fort nu... I morgon börjar inskolningen på dagis för min lilla Hampus den håller på i två veckor.. sen tror jag att han är redo att vara själv där.. Men får ju vara med han längre om de inte känns som läge att lämna han.. men då blir jag förvånad.. han är ju ganska tuff av sig=)!

*Igår va vi hos Julia Svea o Jonas de va trevligt satt o surra kolla på film Jonas systrar va där också=) va hemma vid halv tolv kan ju säga att Hampus han somnade på fyra röda.. om inte enu snabbare=)) men han sov bara til halv tio idag..

Nickes Mormor o Morfar va förbi förut de va kul=) alltid kul att träffa dom.. blir ju inte allt för ofta.. men de känns som att de är en sak att åka till Elaine själv henne har jag ju träffat så mycket o varit mycket med Nickes mormor o morfar har jag inte varit så mycket med så de skulle kännas lite konstigt att åka själv.. Nicke är ju inte den som är lättast att få med sig säger ja på Måndagen att ska vi åka till Kälarne i helgen ja de kan vi göra säger han oså säger han att han ska ringa o kolla så de är lugnt så frågar man på onsdag om han har talat med dom ne jag ringer i morgon sen blir de aldrig gjort.. o man får vara hemma... .. a de kanske blir bättre sen?!=) bara att hoppas=))


Hampus klättrade upp på en köks stol igår o så lutade han sig över ryggstödet o va händer jo den tippar så Hampus for med stolen ner i golvet de gick ganska bra han blev nog mäst rädd han fick ett sår brevid ögat ...

Han har blivit så vild han klättrar överallt tror han är hulken =))! haha..

ne nu ska jag lägga mig ner en stund se om sammandragningarna ger sig!

Inga kommentarer: