torsdag 7 maj 2009

Litet inlägg

Har inte skrivit på 100år nu.. orkar inte skriva allt som jag har missat att skriva heller=) men hade de jätte bra i Örebro o i Åtvidaberg..=)) resan hem gick bra.. Hampus sov mellan örebro o stockholm sen från stockholm till östersund va de full fart med alla barnen=)) de va skönt att komma hem=)) i måndags gjorde vi inte så mycke va på Gläntan en sväng sen va vi hemma o grejjade nicke va ledig han tog en dag ledigt för att vara lite me oss nu när vi hade varit borta så länge=)) Fixade till sängarna så nu står en spjälsäng brevid sängen igen konstigt de känns de är nära nu=)) i Tisdags va de unga mammaor de va kul.. dock bet hampus ett av barnen där men de gick inte hål o hon blev inte ledsen så de va ju bra men gillar inte att han bet henne.. hoppas verkligen att de är något han inte har tänkt fortsätta med... på kvällen där så hade jag skit ont i magen mådde illa hade ont överallt de tryckte på neråt.. trodde jag skulle bli galen... de hade inte blivit bättre igår så Nicke fick vara hemma o ta hand om Hampus... men på kvällen blev de bättre... men de gör fortfarande ont i mellan åt... Idag har jag varit hos läkaren o gjort ett ulta ljud o fått tid för snittet.. så om inget händer innan så ska bäbisen ut den 10Juni=) vi talade lite fram o tillbaka om datumet men efter som att jag gick över med Hampus så betämde vi att jag skulle gå full tid denna gång också de känns bra =)) Fick nya soffan idag.. de är så fiiin=)) hel nöjd=) Ikväll ska jag o Nicke på föräldrar möte på Hampus dagis.. sen börjar han på måndag.. min lilla kille blir en stor kille..=) Dock har jag fått veta att man bara får ha dom tre timmar om dagen på dagis fram dagar i veckan under sommaren sen efter sommaren får man ha fem timmar tre dagar i veckan... men får stå ut under sommaren =)

Inga kommentarer: