söndag 24 maj 2009

Härlig Helg=)

På G till affären för att köpa glass=)

Hampus när han sov midda idag

Hampus o Nickes kusin Emma

Min 'älskade SAmbo visar att han fortfarande kan klättra=)!

Ja i Torsdags åkte vi till Nickes mormor o morfar o Kälarne de har varit så skönt=)) har blivit bortskämd som vanligt.. God mat trevligt sällskap o många som springer efter mitt barn som är överallt=)) Hampus älskar Britta o Sven han lyssnar bra på dom också säger dom ajaj så är de så tänk om han kunde göra de när ja sa ajaj också=)! a de blir ju annat när man lever tillsammans jämt=) De kändes riktigt tråkigt att åka hem idag.. hade kunnat stanna ett tag till men ja Hampus har ju dagis i morgon så hade ju inte så mycke val ... När vi kom hem gjorde ja mat sen kom Pekka för att hämta svärmor la Hampus en sväng sen åkte Elaine o Pekka .. Sen kom Affe med Milan då väckte ja Hampus så gick vi o köpte glass=) har ju haft fin väder idag=)!! När vi kom hem plockade vi undan lite sen tog ja ett bad med Hampus de va skit kul=)) haha länge sen jag skrattade så mycke=)! nu sover han som en stock ..=)!

Snart ska vårat andra barn ut i världen.. längtar så jag håller på att spricka nu.. samtidigt försöker ja sova så mycket jag hinner o har ro till... Allt är klart vagn finns säng finns blöjor finns kläder finns nappar finns ja allt finns så de är skönt att allt är klart så jag slipper tänka på de... =)!

I morgon är de dagis från 9-12 för Hampus jag ska städa mitt o Nickes sovrum då tänkte jag ska även dammsuga o torkagolv.. låter riktigt roligt va?=)! haha.. får se vad vi ska göra på eftermiddan... =)!

Inga kommentarer: