måndag 25 maj 2009

Morgonen

Gick upp vid 8 klädde på mig borsta tänderna o tog en banan=) Vid 08.20 gick ja o väckte Hampus han blev arg på mig o ville sova mer men de fick han inte skulle ju vara på dagis klockan 9... så tog upp han o stalde han i duschen då vakna han till=)) sötnosen.. sen blev de välling samtidigt som jag klädde på honom sen traskade vi iväg till dagis o han blev jätte arg när jag gick.. men de gick över på två röda som tur va=)! Egentligen har ju 1000grejer jag skulle behöva göra men orkar inte har ont i svanken o känner mig allmänt matt har vaknat typ 6-7 gånger inatt av att jag har legat obekvämt... usch.. inge kul.. men ska väll försöka få någe gjort iallafall.. om en stund.. funderar på om jag ska ta ut Diva en sväng nu först.. så kanske kroppen hoppar igång?=)! kanske ska ringa min sambo och fråga om jag får ta lite pengar av han.. haha han blir lika förvånad varje gång.. eller inte.. hinner knappt fråga så säger han ja men slösa inte en massa=)! haha..


Jaha nehe avslutar här då.. så jag får någe gjort.. =)

Inga kommentarer: