tisdag 26 maj 2009

Morgonen


Denna morgon va ganska som vanligt gjorde i ordning för dagis klädde på HAmpus tog med mig Diva gick iväg till dagis de gick hur bra som hälst att lämna idag..=)) men när jag kom ut o skulle ta Diva så såg hon Hampus i fönstret han vinkade till oss då fick hon för sig att hon inte skulle med hem hon gnällde satte sig rakt upp o ner o skulle inte med hem hon skulle in till Hampus.. skrattade så jag grät nästan.. efter mycke om o men fick ja med henne iallafall.. när ja kom hem kollade ja om jag fått några pengar men IKKE så ringde försäkringskassan o fråga varför.. hon jag talade med kunde inte förstå varför jag inte fått några pengar.. så ja hon skulle försöka fixa de dära så ja fick pengar så snart som möjligt.. de är bäst de för annars blir de en jobbig månad de hära... fattar inte varför de inte bara kan funka o bli som de ska..?! Ne alltid ska de vara någe strul me dom.. irreterande,,, förstår att de är många som ska ha hjälp oså men när de är 230 i kö när man ringer så är de nog fler som de strular för en för mig!... Tror dom behöver ta sig en funderar o se till att allt blir som de ska .. !

Snart ska ja på Unga Mammor sitta o tala lite=)! blir lite konstigt att gå dit utan Hampus..=)!


Ne nu ska jag plocka undan lite...

Inga kommentarer: