tisdag 26 maj 2009

Dagen

Gick till Unga Mammor de va trevligt =)) inte så många där idag men de va nice endå=) vid halv två gick ja Erika Emma o Emelie till dagis o hämta våra barn.. de började sticka mellan bena som fan på vägen de gick inte över förns för en stund sen.. fattar inte de gör så ont att jag hoppar om jag sitter... A de ä ju max 15dagar kvar tills den ska ut så får försöka tänka så=)! Kvällen har varit ganska lugn Hampus somnade halv sju han va helt död.. Ja o Nicke beställde mat älsklingen tog Pizza o ja kebab.. Mumma.. orkade inte laga mat idag... Sveding o Affe har nyss gått dom hjälpte Nicke att flytta en byrå in till gaderoben så nu ska vi bara flytta gaderoberna som står i vårat rum till gäst rummet så är jag nöjd sen=)! haha..

I morgon är de dagis för Hampus ja ska till barnmorska oså ska jag till labb o ta lite prover... Sen ska jag hämta lite kort också.. får se om jag tar de efter att jag har hämtat hampus elle hur jag nu ska göra-.. tänkte att jag skulle gå o hämta dom men vet e tusan om jag hittar dit sj?!


Ne nu ska jag snart sova.. behövligt antar att lilleman inte tänker sova allt för länge i morgon efter som att han somnade så tidigt idag...

Inga kommentarer: