onsdag 27 maj 2009

vem bestämmer vem som är ful?

MINA ÄLSKADE KILLAR<3

Morgonen har varit lugn Hampus vaknade halv 8 vilket jag inte trodde efter som att han somna halv sju igår kväll men jag klagar inte=)!! kollade lite på TV i morse innan vi gjorde oss klara för att gå till dagis hampus va skit nöjd att de regna o att de va vatten pölar ute jag förstod nästan att han skulle tycka de så vi gick redan 08.20 idag... de va bra de för vi var på dagis 08.55 så de blev lagom..=)) Hampus hoppade o petade med pinnar i alla pölar ... =)) så söt... både ja o han hade regnställ de va bara Diva som inte hade=)) haha.. Hon diggar inte riktigt att de regnar så hon va inte överlycklig över att få följa med ut.. idag är de precis två veckor kvar tills bäbisen ska ut=)!! LÄÄNGTAR=))


Ska till barnmorskan klockan elva.. tänkte att jag skulle gå o ta proverna inför snittet idag också,. men de är så fult väder så just nu vill ja inte gå ut iallafall.. får se om de lugnar ner sig lite ...


Satt o läste Angelicas dagbok förut o kom o tänka på hur alla kommenterar hur hon ser ut hur hennes dotter ser ut hur hennes numera ex ser ut blir irreterad jag menar vem bestämmer vem som är ful? eller vem som är snygg? ja kan ju tycka att en person är skit snygg medans Nicke tycker denna person är skit ful.. alla har vi olika smak.. i slut änden är de ju faktist så att de är personligheten man blir kär i.. Tycker de är himla elakt att skriva sånna saker som folk skriver i hennes blogg.. mår man bättre av de? vara elak mot andra? handlar de om ren avundsjuka?! vad vet jag tycker de är himla fult o omoget att skriva sånna saker till folk..

1 kommentar:

Angelica sa...

Vad söt du e som skriver om mig i din blogg gumman ; )
Jag tar inte åt mig av kommentarerna, tycker bara det är skrattretande att när jag sitter o klagar på att jag e ful o tjock, ja då säger alla att jag e skiiit snygg o allt.. Sen när jag säger, jag e hotmama, och är as het o snygg, ja då är jag ful enligt andra? HAHA folk är bara avunsjuka på andras lycka o självförtroende.. så inget o bry sig om.. hehe
KRAAAM