onsdag 27 maj 2009

Vilken dag??1

Har gjort absolut ingenting vettigt idag... har inte orkat.. lämnade hampus på dagis i morse sen gick ja hem va til barnmorskan vid elva allt såg jätte bra ut oså gick ja till labb o tog prover inför snittet.. sen gick ja hem dog ett tag sen gick ja o hämtade Hampus som hade kissat på pottan idag=)) duktig=) oså sa fröken att hon tyckte att Hampus va så duktig på att gå ja tittade på henne som ett stort frågetecken? då sa hon de att dom hade varit i skogen igår o att han gick så bra fast han gick mitt i skogen=) så då hajja jag va hon syfta på=))! gick hem dog igen så gott de gick.. Hampus han hade massa energi han så fick springa efter han lite då o då... ute kunde vi inte vara för de både regna o blåste regnet gör varken mig eller Hampus något men där i mot hatar vi när de blåser båda två.. gjorde lite mat vid fyra så käka vi ja o Hampus Nicke skulle nämligen bli sen ringde han o sa men så kom han vid 16.40 iallafall=) men vi hade redan ätit så han fick äta själv endå... efter de dog ja en stund medans Nicke o Hampus lekte runt som två apor?=)! haha.. sen tog han Hampus o gick till Foffa ja gick till affären o köpte kvällsmat o frukost hade ingenting hemma så de blev lite fil yoghurt mjölk pålägg o bröd.. Måste åka o stor handla här någon dag... får se om någon är villig att köra mig..


ska försöka ta nya tag i morgon o få någe gjort här hemma.. har tänkt hela helgen att gud vad jag ska hinna göra mycke nu när Hampus ska vara på dagis fem timmar om dan både tis ons tor.. men nja de har ju inte riktigt blivit som de har varit tänkt=)!


Ne nu ska jag snart sova är jätte trött, oså kanske ja är pigg i morgon om jag somnar tidigt tar ju 1´000år innan jag somnar nu för tiden fattar inte varför...

14dagar kvar precis idag tills ja blir två barnsmamma=))<3

Inga kommentarer: