torsdag 28 maj 2009

Pigg=))

Morgonen börja halv 8 va så trött så ja kunde ha gått o dött.. men ja vad gör man när barnen vaknar de ä ju bara att ta sig upp... gjorde ordning oss sen va de lite sura miner från Hampus sida men de gick över klädde oss gick till dagis gick jätte bra att lämna fick en puss sen gick han o lekte=)) sötnosen.. mitt allt=) Gick hem på vägen träffa ja Emma hon berätta att Emilie hade fått en dotter i morse=)) GRATTIS=)) sa hej då till Emma straxt efter ringde Ida talade med henne i en timme medans ja talade så började ja städa som jag har lovat mig själv att jag ska göra hela veckan.. så nu har jag bytt gardiner i gästrummet o i vårat sovrum plockat undan de mästa o dammsugit o skurat o städat badrummen så de börjar bli fint nu=)) ska bara vika lite tvätt o bädda våran säng o göra fint i köket sen är de klart=)! NÖÖJD=))Pigg är jag nu blev pigg när jag hade ätit frukost=)) efter som att jag städar så håller ja mig pigg=)!! ne ska fortsätta nu..

Inga kommentarer: