torsdag 28 maj 2009

Städning

Ja städat blev de idag.. visserligen är de skitit igen men så är de när man har barn hund o en sambo med massa vänner som ska in o ut hela tiden..=) Tyckte att jag hade varit jätte duktigt idag som har hunnit så mycke.. när jag säger till Nicke att kolla in i gästrummet /(de såg för taskigt ut där innan) så säger han bara me har du bytt gardiner ? ja sa jag varför då säger han-. de va som allt de.. de gjorde mig lite ledsen.. sen hade jag gjort kött potatis sås sallad o till och med varit o köpt dricka tänkte att vi skulle ha lite fin midda ja men va säger han då? Finns de ingen bea sås? ne sa jag då åt han typ ingenting..=(( kände mig allmänt värdelös tyckte jag hade gjort fint hemma gjort god mat o va på skit bra humör men ja på tio min va de bortblåst .. men men han kanske inte hade haft någon bra dag idag?! vad vet jag... efter maten diskade jag sen tog ja med mig Hampus o gick hem till Julia Jonas o Svea va där till 8 sen va ja tvugen att gå hem Hampus va jätte trött... Han somnade på tre röda efter att vi bytt blöja o borstat tänderna..


I morgon åker ja till Kövra=) ska vara där i helgen .. ska bli nice.. se om Carro har tid att ha oss på besök så vi iallafall får lämna paket till Alfons=)


Jaha nehe nu ska jag sova... uppdaterar nog på söndag igen skulle ja tro=)

Inga kommentarer: