fredag 29 maj 2009

Vad allt ska ta tid

Pratade nyss me försäkringskassan o frågade varför ja fortfarande inte fått pengar får till svar att min handläggare inte har godkännt de en.. men va är problemet frågade jag då får till svar ja de är inte ja som sköter de dära så bli inte arg på mig ne men kan ja få numret till handl'äggaren då? ne men kan koppla dig säger hon ja hon kopplar mig men tror ni att någon svara ? neee.. kom tillbaka till hon ja talade med innan hon säger då att ja kan inte göra något ja bara säger va som står.. JA MEN TACK FÖR HJÄLPEN !!! blir så sur... ja menar inget har ju ändrats sen ja va föräldrar ledig me Hampus.. J+++a system...

A morgonen börja halv 8 i morse va skit trött kunde ha sovit i 10000år till men de gick ju då inte va bara att palla sig upp.. har inte gjort mycke idag alls.. känner mig inge pigg o har ont i benet... om en timme typ ska ja o Hampus åka till stan o träffa Hampus farmor o farbror.. sen ska vi åka till Kövra =)!

Inga kommentarer: