tisdag 2 juni 2009

Bra start

i Lördags på alfons 3års kalas=)

Ja dagen började med att jag inte gick upp förns halv nio typ då kände jag att fan vi ska vara på dagis om en halv timme måste upp nu gick upp klädde på mig borsta tänderna oså.. sen gjorde jag välling gick in till Hampus la han på sin madrass/soffa han har på sitt rum gav han välling bytte blöja klädde på han sen gick vi till dagis.. gick jätte bra att lämna fick en puss oså vinka han=)) mitt gull.. Kärleken till ens barn går inte att förklara den är så stark.. Tycker de är häftigt att man han älska någon så mycket... enu häftigare är nog hur man kan älska en människa så fort Hampus han ju som bara komma ut så va han mitt allt..=) när jag hade lämnat honom ringde ja o kollade om jag hade fått pengar en o de hade ja=)!! Duktig försäkringskassa.. bara en vecka sent..=) enu bättre va att jag fick mer en jag trodde att jag skulle få=)! då mår man bra=)!

Ska hoppa in i duschen nu sen ska jag på unga mammor=)!


8dagar kvar till bäbisen kommer=)

Inga kommentarer: