onsdag 3 juni 2009

En vecka


Tänk om en vecka kommer våran älskade bäbis..=) känns jätte konstigt va fort tiden gick..



Idag gick ja upp tio över 8 typ klädde mig borsta tänderna gjorde välling då vaknade Hampus gick in till han tog upp han upptäckte att han hade kissat igenom blöjan så jag fick tvätta honom sen klädde ja på honom sen fick han välling... efter att han hade druckot upp vällingen borsta han tänderna sen gick vi till dagis..=) på vägen till dagis håller dom på att bygga ett hus Hampus tycker de är jätte kul att titta så vi stod säkert där i 10min innan jag fick med honom där ifrån=) sötnos.. när vi kom till dagis så höll samma sak på att hända som igår han blev biten igår precis när vi kom av ett barnen o samma sak idag men denna gång han jag få bort de andra barnet innan han bet hårt... denna gång skulle han bita Hampus i kinden igår va de armen.. kan inte riktigt förstå varför han ska ge sig på Hampus?? eller han kanske gör så mot dom andra barnen också? hoppas de är något han snart slutar med att de bara är något han fått för sig att göra nu.. Annars kommer snart mitt barn få åka till vårdcentralen skulle ja tro.... de har hänt andra saker också som de barnet har gjort mot Hampus personalen har dåligt samvete för att de händer hela tiden men sa till dom att man kan inte ha koll hela tiden o barnen är snabba dom vet ju precis när man vänder sig om... Tycker personalen är helt suverän o ingen kan hålla koll på alla barnen hela tiden så är de bara.. Önskar faktist att Hampus kunde ge igen eller iallafall putta bort honom springa är ingen ide de andra barnet är större o snabbare en han.. hm hmm.. a hoppas de snart lugnar ner sig.. vill ju inte att min älskade son ska bli skadad mer eller kanske inte ens vilja vara på dagis?!


Tänkte jag skulle ta tag i de här med städandet idag.. har absolut ingen lust känner mig mäst trött men ja behöver ju inte stor städa men plocka undan o dammsuga o skura iallafall..

Inga kommentarer: