tisdag 16 juni 2009

Hampus

Ja gick o la mig där vid 8 trodde att Maya skulle vakna snart så trodde inte att jag behövde ställa klockan men va händer jo jag vakna kvart i tio bussen skulle gå tio fick panik men insåg att vi aldrig skulle hinna den bussen så fick ta bussen som gick halv elva men vi han i tid=)) Maya hade gått upp lite i vikt så de va bra=)! Hörseln va perfekt=)) Efter de gick vi på stan handlade lite kläder åt Maya oså åt vi sen gick vi till apoteket sen åkte vi hem.. va helt död när vi kom hem.. tog med mig maya o gick o la mig sov mellan fyra o halv sex typ vaknar av att jag hör min älskade son=) Dom kom hem med han redan idag blev så glad=)) ville gråta när jag såg han men kunde inte efter som att Elaine o Pekka va här=) när vi va på stan köpte vi en blomma till Elaine hon blev jätte glad för den=) ville visa att vi va tacksamma för all hjälp o för att hon alltid ställer upp ..=)

Henke o Amanda kom förbi en sväng de va trevligt=)

Nu ska jag snart gå o dö i sängen hoppas på att få sova nån timme inatt iallafall..

1 kommentar:

Emma å milo sa...

Jag vill också gå ut å handla lite tjejklæder :( Kan du inte ge mig barnbidraget så kan jag shoppa loss åt er :D