onsdag 17 juni 2009

Natten/förmiddan

Inatt fick ja faktist sova mellan två till halv sex sen från sex till sju men de va nog bara för att hon fick sova i min famn =) idag är jag faktist ganska pigg.. klockan sju vaknade Hampus gick in till han kom på att jag får ju i lyfta upp han gick o hämta Nicke vilket tog 100år men ja till slut så,, han lyfte upp Hampus sen sov han mer eller mindre igen o gör fortfarande..

Gav Hampus välling o Maya fick mat hon med.. sen blev vi ganska osams jag o Hampus men han fatta vinken sen så då fick ja en puss o kram=) mys.. sen lekte vi jag städa undan plocka upp från golvet vilket inte är de lättaste just nu så de tog 1000år sen diskade jag o plocka ihop all tvätt.. sen tog jag på barnen kläder i gick ut gick till affären först sen gick vi till lekparken..=) va ute i 1½ timme typ sen började de små regna så då gick vi hem vågade inte chans ifall att de skulle böja spö regna..=) när vi kom hem fick Hampus mat sen pusslade vi lite sen fick han gå o lägga sig... Maya sover o har gjort sen halv tio klockan är snart tolv.. se när hon har tänkt att vakna? Alla bara sover här hemma .. kul?! NEee... kanske skulle göra de ja med!? eller vila iallafall?

Tänkte att jag skulle ta med mig Maya o Hampus o gå till Emma Milo o Gabriell sen efter att Hampus har sovit klart... här hemma tänker ja då inte sitta o ruttna om de inte börjar regna.. ne ska nog vila nu=)

1 kommentar:

emma å milo sa...

Det var kul att träffa er idag! måste vi göra igen! sitta å mysa i sanden med barnen. Beklgar att Hampus fick sstå ut med så mkt :8 hoppas ni vill träffa oss ändå :(