onsdag 17 juni 2009

Eftermidda/Natten/Morgonen 18JUNI

Igår efter att Hampus hade sovit midda så gick vi ut o träffade Emma + barn o Erika+barn.. de va hur nice som hälst..=) Hampus va lite utsatt men han överlevde=) vid fem gick Emma hem o ja o Erika gick till min gård för att Julia Svea o Jonas skulle komma o fika.. Fick ett par jätte söta tofflor av Erika till MAya=) oså fick vi filt snutt o handdukar till maya av Julia Jonas o Svea=) Tackar=) så fint.. va ute till halv 8 min son va jätte trött men va tvugen att bada han innan han fick sova han såg ut som en sotare typ=).. Han va inte helt nöjd med att bada så Nicke fick hoppa i han med då blev Hampus glad medans dom badade passade jag på att tvätta Maya de är ju så smidigt när de är varmt i badrummet då blir hon inte arg på mig=)
Efter badet somnade Hampus på två röda vilket jag hoppades på att Maya också skulle göra men hon hade inga planer på de hon skulle vara med o titta o små äta hela tiden..=) men vid halv tio sov hon.. ringde upp Penny talade med henne i en timme endå han vi inte tala om allt=)) haha.. gick o duschade efter de sen gick ja o la mig maya vaknade så klart lagom när ja la mig å gav henne mat o hon somnade om skönt.. fick sova till kvart i två sen vaknade hon vilket ja knappt kommer ihåg men hon vaknade halv sju igen då hade jag henne på mig=) haha..

Vid 07.20 gick Nicke o tog upp Hampus som va på strålande humör=) klippte naglarna på han sen gick nicke o tvätta han o klädde han sen gick dom till dagis.. Nu sitter jag här Maya har precis somnat Nicke han kommer nog när som hälst ...

Funderar på om jag ska ta o äta lite o gå sova igen=) Känner mig ganska trött...

1 kommentar:

Grete sa...

Hej Ullis! Hittade din blogg nu idag, via Julias blogg. Ville bara säga GRATTIS till eran fina flicka, jag har bett Jonas hälsa er från mig men han kan ju vara lite glömsk ibland så.. Jättekul för er i alla fall, hoppas jag får snusa på henne nåt i framtiden! Massa kramar från Grete