torsdag 18 juni 2009

Dagen

Så här bra sover Maya just nu=)<3


Dagen har varit seg som bara den låg mäst i sängen hela morgonen till klockan elva då gick ja upp klädde på mig o gick o hämta Hampus på dagis han blev super glad när ja kom=) go=) dom hade plockat blommor o gjort en midsommar stång idag.. Hampus hade blivit jätte brydd när dom dansa runt den.=) haha.. När vi kom hem fixade jag mat åt han sen va de dax att sova midda.... han sov i tre timmar trött han=) efter att han hade vaknat gjorde vi inte så mycke lekte runt eller Nicke o Hampus lekte mäst jag är lite handikappad fortfarande o kan inte göra så många hastiga rörelser=) men ja va med så gott jag kunde=)) Ja o Hampus städade i badrummet o gjorde fint på hatthyllan... lite sånt.. ska ju egentligen inte göra sånt dära men de må ju bli gjort.. sen gjorde vi mat käkade sen satte vi oss i soffan jag hade ett vatten glas på bordet hampus tog de o drack ur tyckte de va jätte kul sen gick han till Nicke med glaset trodde att han ville sätta sig brevid honom men rätt va de va kastade han glaset till Nicke som va fullt med vatten i HAHAHA trodde ja skulle dö av skratt=)) Nicke tyckte inte alls att de va så roligt men ja o Affe fick oss ett gott skratt=)) Halv 8 gick Hampus o la sig halv nio somnade Maya jag har inte gjort så mycke sen dess.. Nicke o Foffa va handlade lite frukost till i morgon hade varken fil eller yoghurt hemma de tar ju slut på två röda.... Tänkte att jag snart ska gå o lägga mig..

Fick paket av Mamma idag eller ja Maya fick en klänning o ett par byxor till jätte fint sätter in bild på de i morgon..=)))

I morgon blir Maya en vecka må ju säga att den här veckan har gått för fort.. hinner inte med.. men ja de ä la så när man har två små att se efter=) Hade lite eller ganska mycke ångest på slutet för hur allt skulle bli hur ja skulle få allt att funka hur ja framför allt skulle hinna med Hampus de va nästan så jag ville att Maya skulle stanna kvar i magen ett år till.. men måste säga att allt funkar hur bra som hälst.. de gäller att planera lite men tycker att de funkar super bra.. har ingen ångest alls tycker jag hinner med min älskade son precis så mycke som jag vill .. vi hinner leka bara han o jag vi hinner mysa pussla o allt sånt.. visst blir de inte mycke tid för sig själv men ja de hade jag räknat med.. heldre mindre tid för mig själv en att leva med ständig ångest för att jag inte tar vara på tiden med barnen framför allt med hampus just nu.. de ä bara att hoppas att Maya fortsätter vara snäll även fast hon inte är en hejjare på att sova på nätterna så är hon himla snäll o kan ligga o titta i en timme utan att säga något.. Kan inte komma ihåg att Hampus va vaken en timme i sträck o bara titta när han va så liten.. fast ja kommer ju knappt ihåg att han har varit så liten=)) Ni andra va era barn vakna så länge o bara titta när dom bara va en vecka gamla??!

Jaha nehe nu ska jag borsta tänderna o gå till sängen ska nog sätta på en film Maya sover bäst om de är lite ljud=)

God Natt o Sov Gott

1 kommentar:

Tess sa...

Så söt liten bebis =)