fredag 19 juni 2009

Midsommar

Maya har sovit dåligt inatt men där imot sov hon hur bra som hälst mellan sex o halv tio så de va skönt=)) gav henne mat vid halv tio då somnade hon om o jag gick upp Hampus sov o Nicke sov också.. så ja åt lite tog en dusch plockade undan här hemma.. halv tolv vakna Hampus så gick o tog upp honom bytte på han sen lekte vi=)) sen fick han någe ryck o sprang in o väckte Maya... sen mös vi alla tre=)) sen gick vi ut en sväng skulle gå till lekparken men mötte Foffa o Affe så stog o talade med dom o hampus roade sig med pinnar o med Affes hund Frejja=) oså kom Inez o hennes kille=) kul o se vad de var för någon karl hon hittat=) när alla skulle gå hem så tänkte ja att nu går vi till lekparken men då hade Hampus bajsat så då gick vi in istället.. sen skulle Nicke gå till någon en snabbis så han tog me Hampus ja har försökt sova lite men de gick inte så bra Maya ville inte sova bara äta o titta runt=)

Kvällen blir lugn ska tvätta o vädret är ju inte de bästa tänkte att vi skulle ha picknick ute om de va fin väder.. men ja de är mulet o de regnar i mellan åt så de blir att vara inne o grejja istället...

Nu ska jag ta hand om lille Hampus som kom hem med ett humör ja gärna hade ändrat till de gladare men men de går nog öveR=)!

1 kommentar:

Grete sa...

Hade velat komma och hälsa på dig idag eftersom jag var hos Jonas och Julia, men det gick bara en buss hem till Svensta så jag var tvungen att ta den. Men jag hoppas jag kan komma nån annan dag snart och kika på det lilla livet :) Kram och glad midsommar!