torsdag 11 juni 2009

Ingen bäbis

Kom in till förlossningen 06.40 igår berättar vad jag heter o att jag ska bli snittad dom hittar mig inte i datan ber om person nummer säger person numret o då hittade dom mig men såg på dom att de va någe fel jag fanns med så långt att jag skulle blivit snittad igår men dom hade glömt att boka operations tid för mig=( dom greja på där ett tag o skulle se om dom kunde få in mig endå men 11.15 fick vi veta att de inte gick så de va bara att åka hem igen...=( lagom nöjd va de bara att åka hem igen... men ska in i morgon (fredag) för snitt odå har jag en tid.. Kan ju säga att jag va lagom less igår.. men men i morgon blir de av... när vi kom igår vid halv ett så tog vi de lugnt en stund vid 14.40 gick ja o Nicke o hämtade Hampus peronalen blev skapligt förvånade när dom såg mig komma=) efter vi hämtat Hampus gick vi till Jonas Julia o Svea sen drog vi till barnens hus o affärena riunt där.. hampus fick en fotboll o en hoppboll han va super nöjd Nicke handlade massa grejer man ska ha till sprit sen åkte han o handlade sprit o fixade i ordning allt de ser ganska gott ut faktist=)) medans han o Jonas va o köpte sprit gjorde ja Julia o svärmor min tacos de va så gott=))

Fick sov morgon i morse Elaine o Nicke gick med Hampus till dagis så ja hade de gott o sov enda till elva.. sen ringde ja Emilia hon va på stan så ska åka upp om ett tag o träffa henne=)) ska bli kul=)) när ja hade talat klart med henne dammsög o skurade golvet =)

1 kommentar:

Linda sa...

Hej gumman! Tråkigt att det inte har kommit nån bebis än...Och att dom hade gjort fel!!
Va Hampus har blivit stor, o så söt han är! :)
Hoppas det går bra för dig imorrn!! Kramar