tisdag 9 juni 2009

Sista dagen

Hampus en dag gammal<3 min älskade lilla son<3


Morgonen va som vanligt vaknade 8 gjorde oss i ordning gick till dagis sen hem badade o talade med Ida sen gick ja till Unga mammor vilket inte va kul alls idag? kanske va jag som hade massa annat att tänka på idag?! a gick o hämta Hampus gick till Jonas Julia o Svea va där ett tag sen hem..

Kännt mig lite frånvarande idag.. kanske inte helt konstigt .. men a vet inte känns som att de har varit mer oro en lyckligt nervös?! någon kanske fattar vad jag menar?!


A Lär nog inte skriva på ett tag nu.. ska vara på sjukhuset klockan 07.00 i morgon bitti så lär nog inte skriva i morgon bitti..!

Hoppas alla får en trevlig helg.

2 kommentarer:

Macknow sa...

Klart att du känner dej orolig! Antar att du så klart känner dej jätte lycklig över vad som komma skall, men du ska ju ändå bli snittad! Du ska få ett till barn och hela världen kommer att förändras för ett tag fram över.. Inget konstigt alls, bara fullt normalt!
Stort lycka till imorgon nu och så hoppas jag som sagt att jag får ett sms som jag kan glädjas med resten av dagen sen!!
Kram till er alla!

Gärdvall sa...

Hoppas du/ni får en sista natt med riktigt god sömn och att allt går bra imorgon!! /Maria