måndag 22 juni 2009

Lång Natt

Ja natten blev ju inte alls någe bra Maya va vaken från halv tolv till halv fem i morse lagom kul eller inte.. men hon är som lite rolig för hon skriker inte eller så ligger bara o tittar o har massa ljud för sig oså äter hon i mellan åt också.. men ja skum.. men från halv fem till nio sov hon så länge har hon aldrig sovit i sträck så de va skönt.. gav henne mat då sen somnade vi om o sov till tolv idag igen=) tur att Nicke är hemma o kan ta Hampus annars hade jag nog fått tagit något som man blir pigg av..=) hoppas att Maya sover bättre om nätterna tills Nicke börjar jobba igen.. men gör hon inte de så gör hon inte man klarar de endå.. men de är roligare om man orkar göra saker också=)

När vi hade vaknat o maya hade ätit så gick vi upp ja klädde på mig sen gick vi hela familjen till affären o köpte jordgubbar o lite annat som behövdes hem...=)) blir gött med jordgubbar sen när hampus har vaknat eller om vi ska ha de som kvälls mys kanske?!=))

Får se om jag kanske ska dra en fika med Emma Erika o alla barnen sen kanske?!


Nu sover Hampus o Maya Nicke är hos Foffa ja är helt ensam=)) men DE ÄR SÅ SKÖNT=)) bara vara själv...=) Nu ska ja läsa lite bloggar innan jag tar mig i kragen o gör någe vettigt=))

Inga kommentarer: