måndag 22 juni 2009

Resten av dagen

Hampus sov till halv fyra då gjorde ja i ordning barnen o gick till Emma för en fika.. Erika o Emelie med barn va där också.. de va trevligt.. Hampus o Milo blev jätte osams o Hampus slog Milo ordentligt ja blev helt paff o ;Milo med han va inte beredd på att Hampus skulle slå han han brukar ju inte göra något tillbaka.. men idag så va han på hugget.. När vi kom hem fick hampus mat o vi blev osams han började kasta maten o hade sig så de slutade med att han blev utan mat.. efter att jag hade andas ut lite så tog ja disken o plockade undan lite Hampus hjälpte till med disken vilket slutar i ett hav på golvet=)) efter de tog vi en stund o lekte o pusslade lite.. sen kom Nicke o Jonas dom flyttade gaderoberna från vårat sovrum till gästrummet bjöd Jonas på lite jordgubbar de va uppskattat sen åkte han oså kom Foffa så nu håller Nicke o Foffa på att fixa i ordning den stora garderoben..=) mycket gjort denna kväll=)) eller ja Nicke får mycke gjort.. jag sitter bara o glor=) haha...

I morgon är de unga mammor=) ska bli trevligt .. skönt för Nicke att sova ut jag må ju gå upp vid nio iallafall så en timme mer eller mindre spelar ingen roll.. han tyckte att han skulle gå upp endå o hjälpa mig men jag tyckte inte att han behövde de så mycket behöver ja inte bära Hampus på morgonen.. Jag hoppas på en lugn natt.. men ja med min tur blir de nog inte så.. men ja de ska ju kännas att man har barn säger dom...

Ska ta o tvätta av Maya lite sen när hon vaknar så hon blir ren oså smörja in henne i olja hon är så torr på vissa ställen.. se om de hjälper om man smörjer in henne varje kväll.. på Onsdag ska jag iväg o mäta o vägen henne.. se om hon har gått upp någe men de tror ja....

Efter att jag hade diskat förut så fick ja ont i armen kom på sen att de är ju säkert bara för att man ligger rakt ut med armen under opertaionen de har nog inte blivit sig själv riktigt efter de.. men ja får helt enkelt ta de lugnt resten av kvällen så de inte blir värre...

Ne nu ska jag nog ta mig ett glas vatten sen blir de en jätte varm dusch..=)!

1 kommentar:

emma sa...

Ja, det var riktigt trevligt att ses idag. Hoppas det blir minst lika trevligt imorgon, med lite mindre bråk då försttås :) god natt!