måndag 8 juni 2009

Måndag


Idag vaknade min Älskade Hampus halv nio ja skit trött har inte sovit så mycke inatt varför vet ja inte .. men gick upp käka frukost sen bada vi sen vid tio gick vi ut i regnet plaskade i pölarna lekte i sandlådan vid elva gav Hampus upp då ville han in så vi gick in o dona lite sen ringde Inez o fråga om vi skulle med på stan ja vi följde med tänkte att jag kunde leta strumpor åt Hampus då.. ja hittade 6par strumpor så nu får vi hoppas att dom finns kvar om en månad=) efter att vi köpt stumpor kollade vi runt lite här o där o sen gick vi o fika sen till bussen hem Hampus somnade på bussen... när vi kom hem plockade jag undan alla saker som Hampus dragit fram överallt sen satte ja mig o dog en stund..=) vid halv fyra vakna Hampus o då va de också dax att sätta fart med maten så den skulle bli klar tills Nicke kom hem.. Potatismos köttbullar o sås blev de.. gott va de=) efter maten satte jag fart med disken Hampus försökte hjälpa mig men ja de blir inte så rent o så blir de stora vatten pölar på golvet men vad gör de? bara att torka upp ju.. han tycker de är så kul o hälpa till o han tycker att han är så duktig så att få torka efter gör mig inget=)

just de när jag höll på med maten så dammsög jag samtidigt o när jag va i gästrummet o dammsög så kollar ja bakåt där stog Foffa ja trodde jag skulle dö fy fan vad rädd jag blev hade ju inte hört att han knacka=)! så nu ska jag låsa varje gång ja ska dammsuga=)

Två dagar kvar nu tills bäbisen kommer till världen nyss va de en vecka kvar.. !!

Inga kommentarer: